Creative Lenses Final Conference: Culture and Business Models in Challenging Times

CREATIVE LENSES CONFERENTIE
29 januari 2019
De Creative Lenses eindconferentie vindt plaats op 24 en 25 april in Helsinki. Dit event gaat over hoe culturele organisaties zich kunnen aanpassen aan hun omgeving en hoe zij hun bestaan kunnen garanderen door hun business modellen te herformuleren, indien nodig.

'Creative Lenses' is een 4-jarig (2015-2019) Europees samenwerkingsproject tussen 9 partners dat door het Cultuurprogramma van Creative Europe werd gesteund. Tijdens de eindconferentie zullen de inzichten, perspectieven en tools worden gepresenteerd die het resultaat zijn van die 4-jarige samenwerking.  

Thema's die tijdens de eindconferentie aan bod zullen komen:

  • Business Model Thinking: Waarom zijn de business modellen van kunst- en culturele organisaties steeds meer onderwerp van discussie? Op welke manieren moeten kunst- en culturele organisaties hun business modellen benaderen? Wat zijn de implicaties van Business Model Thinking? 
  • Value and Valuing in Arts and Cultural Organisations: Op welke manieren kunnen kunst- en culturele organisaties hun waarde verwezenlijken en creëren? Hoe vinden ze een balans tussen hun soms tegenstrijdige missies en prioriteiten?
  • Making Sense, Impact and Research:  Hoe kunnen kunst- en culturele organisaties leren van en over hun publiek en stakeholders? Wat zijn de verschillende manieren van re-imagining impact en knowledge co-creation?
     

Voor wie is de conferentie interessant?

De conferentie is uitermate interessant voor professionals uit de kunst- en culturele sector, fondsen, evaluators, consultants, experten, beleidsmakers, onderzoekers op het gebied van cultureel management en leiderschap, en iedereen die zich bezig houdt met de toekomst van de Europese culturele sector.

 

Praktisch info:

Flemish Government Footer

Close
Verwijder filter